martyna-mylife.blogspot.com

niedziela, 3 czerwca 2012

Haul ; D

Hej ; D

Dzisiaj taki mini haul ; D
W piątek byłam na zakupach w Focusie (galeria handlowa) ; p
Byłam w cropp i w ccc ; d
Cen nie pamiętam bo mama kupowała w końcu był dzień dzieckaa:D

Zdj :



Bluza cropp z kapturem bardzo mi się podoba ; )


                              buty boti sorry wczśniej napisałam ccc ale byłam w ccc ale nie było rozmiaru i pojechałam do boti a tam sa te same buty w tej samej cenie i akurat był ten rozmiar. Buty na małej koturnie której nie widać na zdj ;/ Kupiłam je na komers bo już za 9 dni komerss ; D


             Kurde zastanawiam się nad dodawaniem moich zdjęć na blog myśle że blog był by ciekawszy co o tym sądzicie .?? ;D
            
♥♥♥  
               




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz